krisztynna 2011.11.21. 12:16

Jó a Reklám?

Ahhoz képest,hogy elég későn sikerült lefeküdnöm,korán ébredtem.Hajnalban rászántam magam szakmai blogolásra. Reggel hívott egy régi vendégem.Kismama,elég hosszú ideje nem volt nálam,ahhoz képest,hogy azelőtt 2 havonta járt.Ez számomra nem probléma,mert ha belegondolok az a jó fodrász,akihez nem kell gyakran járni.Aki jó minőségű festékkel dolgozik,aki ápolja annyira a hajat,vagy éppen el tudja látni tanácsokkal a pácienseket otthoni hajápolással kapcsolatban.Vagy ez esetben hajlenövesztés céljából eltalálja az eredeti hajszínt,s a haj észrevétlenül nőheti le a festéket. Szóval beszéltünk telefonon.Útban a második baba.Néha megijedek,és igenis felvállalom,hogy annak ellenére,hogy a vendégeim elmondása alapján ritka jó fodrásznak számítok(ez kb abban tevődik ki,hogy tényleg mindig azt csinálom amit a vendég szeretne,ha csak fél cm-t akar vágatni,akkor tényleg FÉL! cm-t vágok,és igenis ez ezek szerint ennyire ritka tud lenni,pedig annyira fontosnak tartom).Na,de ott tartottam,hogy néha mégis megijedek egy-egy vendégem eltűnésekor.Mit csináltam rosszul?,Mi nem tetszett?Pedig akármelyik bnőmnek mondom ezt,mindegyik azt mondja,hogy "Hát te hülye vagy,igenis jó szakember vagy,akinek ajánlottalak,mind visszajár hozzád,mert elégedett!"Jól esik,de nem elfogultak?Nem tudom miért alacsonyítom le magam.Talán szeretnék még többet kihozni magamból.Ennek ellenére sajnos mégis előfordul,hogy egy-két vendégem kiköltözik külföldre,és összerezzenek,hogy mi lesz ha a következő években a maradék vendégköröm bármi más indokkal "elhagy".Tudom,hogy szeretnek,de ez a pálya igencsak telített.Konkurenciák tömkelege tárul a szépítkezni vágyók figyelmébe.Olcsó,akció,kedvezmény...Természetesen hiszek magamban,nem vagyok egy olyan ember aki teljesen lebecsüli magát,de évente egyszer tuti átfutnak ezek a gondolatok az agyamon.Nem mondom,hogy drága vagyok.Szerintem közepes,dee ahhoz képest a legjobb anyagokkal dolgozom.Lentebb nem tudnék menni az árakban.Reklámon gondolkoztam,de az emberek nem ijednének meg tőle?Hiszek abban,hogy aki jó,azt nem kell reklámozni.Azt úgyis ajánlják.Nekem idáig így ment.És így is fog a továbbiakban is,de...jön a december,mindenki akkor szeretne majd jönni,ezért a novemberem kicsit gyengébb volt,és ez megijesztett annyira,hogy belevetem magam az ajánlkozásba.

A bejegyzés trackback címe:

https://fodrasz-neked.blog.hu/api/trackback/id/tr83400748

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása