krisztynna 2011.11.23. 01:16

Visszatértem :)

Ma végre megnyugodtam...Kezdem visszakapni a régi "hiszek magamban,hogy jó fodrász vagyok" életérzést.Ugyebár a napokban küzdöttem egy efféle kisebb depiben,mely évente egyszer mindig megtalál.De rendszerint túl teszem magam rajta,főleg úgy,hogy látom bejelentkezni nagyon rég nem látott vendégeimet...Szóval mégsem tűntek el,csak pl. aki holnap jön hozzám,ő nem volt vagy 4-5 hónapja.Idáig tartott a dauerja.Már nem azért,de inkább ez jót jelent mint rosszat. Egy másik kedves emberkémmel is annyira jót beszélgettem ma,ő közel egy évig nem volt nálam,mert növesztett és amúgy sem hajlamos töredezésre a haja .Szép,erős.Szeretnek.És ez annyira jó érzés újra beleélni magam ebbe.Tényleg nem volt jó az elmúlt pár napomat pont ellenkező szempontból megélni,de újra a régi vagyok. Ma meghozta kolleganőm a sólámpámat.Ő körmös,és van kitéve egy az asztalára és annyira megtetszett,hogy én is kértem,hogy hozzon nekem is.Tök jó hangulatos.Nagyon rá vagyok állva most minden újdonságra,hasznosra,mindenre ami jó.Új szalonba dolgozok októbertől,a régi az nem volt nyugodt hely,pedig az emberek nemcsak hajat vágatni jönnek hozzánk szakikhoz,hanem egy kicsit azért is,hogy kizökkenjenek a hétköznapok rohanásaiból,de egy túl nyüzsgős helyen ez annyira nem lehetséges.Szeretik azt,hogy kényeztetjük őket,ápoljuk a lelküket.És ez így is van rendjén.Én ezt szeretem.Az előző munkahelyem nem ilyen volt....jó volt,szép volt,de az utóbbi 4-5-6 hónap nem tetszett.Nagyon nem.Inkább váltottam,a bnőmmel(ő a körmös)és átjöttünk a mostanira.Szeretjük.Jelenleg minden szupi.A légkör,a társaság.A dolgozókhoz való hozzáállás.Nyugisabb.Miután új helyre jöttem,úgy gondoltam,hogy még jobb anyagokra váltok:TIGI,L'oreal Matrix. Ma pedig debütált a sólámpám.Nagyon jó közérzet van nálunk,nálam.Látja a vendég,hogy a pénzéért minőséget kap,és kellemes környezetben és hangulatban tölti az idejét.Mos tmár itt végre nincs "heringparty",mint amott volt dolgozók terén...

A bejegyzés trackback címe:

https://fodrasz-neked.blog.hu/api/trackback/id/tr743404881

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása