Ma újra debütáltam!Nagyon happy minden.Ma végre újra az a fodrász voltam aki régen is.Dolgoztam,és dolgoztam...Tegnap volt nálam a daueros vendégem,kiderült,hogy áprilissban! volt nálam utoljára.Annyira jól látszódott mégis benne a göndörség.Nem hittem a szememnek.Csak le volt nőve,dehát a haj az nő...Aztán a másik vendégem,még a tegnap előtti mesélte,hogy találkozott egy csajszival(már nem tudom kivel,és hogy honnan az ismerettség)és beszélgettek,mire mondta az egyikőjük a másiknak,hogy tök jó a haja.Ajánlani szeretett volna a vendégem,hogy jó fodrásza van,ha gondolja akkor megadja az elérhetőségem,míg a másik lányzó tiltakozott,hogy "Nem köszi,én is meg vagyok elégedve az enyémmel!"Mígnem szóba került hogy melyikőjük hova jár,aztán nagyon egybe csengett minden amit mondtak egymásnak."De hiszen én is oda járok,a Krisztihez!"EZT ANNYIRA JÓLESETT HALLANOM!!! Bevallom néha gondolkozok rajta,hogy vajon kik leszenk Hajasék utódjai.Speciel átfutott már a gondolatomon(nem is egyszer),hogy szeretnék én is olyan neves lenni,mire némelyik vendégem kifelyezetten ellenkezik:"hogy akkor ki fogja az ő hajukat csinálni,már nem fogok velük annyira foglalkozni,nem lehet majd hozzám bekerülni,csak egy hónappal előtte ha bejelentkeznek...És kiről mondanék le,ha már nem férnek be hozzám,az újról vagy a régiekről...?"Szeretem a vendégeimet.Önbizalmat adnak nekem.És szeretem,hogy szeretnek,és nem csak a munkám,hanem a lényemet is.Hiszen azért egy-egy órát el kell tudnunk tölteni egymással,és szótlanul nem lehet lenni... :) Viszont én szeretnék az a fajta fodrász lenni,akit ismernek,de úgy hogy ettől függetlenül megmaradok az a régi Kriszti,akiket a mostani vendégeim megszerettek.Az a fodrász,aki próbál reális áron dolgozni,és én,igenis én kenem fel a festéket és mosom le,nem más!Nem tudom miért szeretnék "híresebb"fodrász lenni.Pedig a vendégeim körében már most annak számítok :) .De talán azért vágyódok többre,mert annyian vagyunk ebben a szakmában,és annyira sok a nem jó szakember,viszont ők is fodrásznak nevezik magukat,meg én is.Tervezem a mestervizsgát.Igen,azt egyszer jó lenne.Csak sokba kerül,meg beszélgettem a kozmetikusunkkal,ő most viszgázik éppen,és hát nagyon nehéz azt mondja,pláne munka mellett.De majd egyszer rászánom magam.Erre mondjuk a másik kolleganőm még azt mondta,hogy semmi pluszt nem ad,max,hogy a név miatt magasabbra emelhetem az áraimat(de én azt nem szeretném,nekem csak az kell,hogy a névjegykártyámra odaírhassam:MESTERFODRÁSZ.)Szóval említette,hogy ezen kívűl nem jó semmire,többet érek vele,ha elmegyek továbbképzésekre és abba feccölöm a pénzem,azzal legalább érek vmit.Végülis ez is egy szempont,és nem is rossz szempont.De a név...hogy kicsit elkülönüljek a sok fodrászkollegáktól,annyira csábít!De mindennek eljön a maga ideje.Addig pedig maradok az én drága vendégeim sztárja! Ez is annyira jó érzés! :) LOVE MY GUESS! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://fodrasz-neked.blog.hu/api/trackback/id/tr113409836

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása